Teslimat Koşulları

 

Siparişim bana ne zaman ulaşır?

Satın aldığınız ürünleri, sipariş tarihinden itibaren 24 saat içinde kargo firmasına teslim ediyoruz. Ürünlerin size ulaşma süresi bulunduğunuz ülke, şehir veya ilçeye göre değişebilir. Aras Kargo gönderilerinde ortalama 3 gün, yurtdışı gönderilerinde ise 1 haftayı bulabilir.

Kargo ücreti ne kadar?

pinarsems.com.tr üzerinden yaptığınız 300 TL üzeri alışverişlerde kargo ücretini biz karşılıyoruz. 300 TL altında siparişlerinizde ise kargo ücreti Aras Kargo ile 15 TL’dir.

Teslimat adresi Türkiye sınırları dışında olan siparişlerinizde ise kargo bedeli aldığınız ürünlerin toplam ağırlığına ve gönderilecek ülkeye göre değişiyor. Siparişinizde ürünü farklı faturayı farklı bir adrese göndermemizi istediğinizde, faturanız posta yoluyla gönderilecektir.

Siparişim hangi kargo şirketi ile gönderilecek?

Türkiye sınırları içinde yapılacak teslimatlarda gönderimlerimizi Aras Kargo ile yapıyoruz. Sipariş ettiğiniz ürünler seçtiğiniz kargo tarafından adresinize teslim edilecektir. Belirttiğiniz adreste bulunmamanız durumunda kargo, paketinizi en yakın şubeden alabileceğinize dair bir not bırakmaktadır. ( Paketinizi 3 iş günü içinde kargo şubesinden almamanız durumunda kargo paketi pinarsems.com.tr’a iade edecektir.)

Türkiye sınırları dışındaki teslimatlarda gönderimleri DHL Kargo ile yapıyoruz.

Siparişimin kargo takibini nasıl yapabilirim?

Türkiye sınırları içinde yapılan teslimatlarda siparişiniz kargoya teslim edildikten sonra mail adresinize ve cep telefonunuza gönderilecek bilgilendirme mesajı ile kargo takibi yapabiliyorsunuz. Ayrıca pinarsems.com.tr’de “Kargom Nerede?” linki ile paketinizin durumunu izleyebilirsiniz. Sipariş esnasında cep telefonu numaranızı yanlış girmeniz halinde telefonunuza gönderilen bilgilendirme sms’i size ulaşmayacaktır.

Türkiye sınırları dışındaki teslimatlarda kargo takibini size göndereceğimiz konşimento numarasını http://www.dhl.com.tr/tr/express/tracking.html adresindeki “Takip Numaraları” alanına girip, “Takip Edin” butonunu tıklayarak gerçekleştirebilirsiniz.

Hangi ülkelere teslimat yapıyorsunuz?

 

Tüm, Dünya ülkelerine kargomuz mevcuttur.

 

Siparişimin paketi darbeli / ezilmiş / ıslak geldi, ne yapmalıyım?

Siparişlerinizi merkezimizde özenle hazırlayarak kargo firmasına teslim ediyoruz. Ürün paketinin size hasarlı olarak ulaşması kargo firmasının taşıma kusurundan kaynaklanmaktadır. Böyle bir durumla karşılaştığınızda, ürün değişimi yapabilmemiz için, paketi teslim almadan önce kargo görevlisine mutlaka “ Hasar Tespit Tutanağı” hazırlatmanız gerekiyor.

Hasar tespit tutanağı ile ilgili olarak dikkat etmeniz gereken bir diğer husus kargo görevlilerinin tutanakta belirttikleri açıklamalardır. Örneğin, “ Kolide hasar bulunmamaktadır. Ürün hasarlıdır. “ gibi bir tutanak, ürünün taşıma esnasında hasar görmediği şeklinde yorumlanacağından değişim esnasında problem yaratmaktadır. Hasarlı çıkan ürününüz için mutlaka tam ve doğru kelimelerle tutanak tutulması için görevliyi uyarınız. (Örn: Paket elime ulaştığında kontrol edilmiş ve hasarlı olduğu görülmüştür. )

Siparişinizi teslim aldıktan sonra fark ettiğiniz hasar durumlarında ise kargo şubenize hemen bilgi vermeniz ve hasar tespit tutanağı hazırlanması için yardım talep etmeniz gerekiyor. Eğer kargo şubesinden gerekli yardımı alamazsanız bize bilgi vermenizi rica ediyoruz.